Leverancer
Vi sender din pakke med bring til en af deres mange pakkeshops, i nærheden af dig. Hvis du har bestilt en vare som ikke kan leveres, vil vi meddele dig om dette. Hvis du har andre varer på din bestilling, sendes disse naturligvis.
Hvor lang er leveringstiden?Den normale leveringstid er 1-2 arbejdsdage, i højsæsonerne kan det være 3-5 arbejdsdage efter modtagelse af din ordre.
Hvad er fragtomkostningen på min ordre?Fragtomkostningen er 49 kr, uanset størrelsen på din ordre! Det er fragtfrit ved køb over 1000 kr. Du kan altid se din totale fragtomkostning i kassen, inden du bekræfter ordren.
Min ordre er ikke kommet frem, trods at der er gået 7 dage siden jeg bestilte?Årsagerne kan være mange, forsinkelser i trafikken, helligdage med mere. Den almindeligste årsag er at bestillingen har fejl. Et ekstra ciffer i telefonnummeret, c/o eller stavefejl. Kontakte os via kontaktformularen så hjælper vi dig!
Jeg har bestilt med ekspreslevering og har ikke modtaget min ordre?Forudsætningen for ekspreslevering er, at Bring leverer i henhold til deres garantier. Vi fraskriver os ansvar for eventuelle forsinkelser forårsaget af vores speditører. Det vi garanterer, er at din ordre pakkes og forlader vores lager samme hverdag, hvis bestillingen er foretaget inden kl. 13.00. Når du vælger ekspreslevering, tilbyder vi desuden leveringsgaranti! Det betyder, at vi dækker fragtomkostningerne, hvis vi af en eller anden grund fejler i at sende dine varer inden for den aftalte tid, dvs. at ordren afsendes samme dag, hvis du bestiller inden kl. 13.00 på hverdage, forudsat at varerne er på lager. Lagerstatus er tilgængelig for alle produkter i produktinformationen og også i indkøbskurven ved kassen. Leveringstiden er 1 hverdag. Til Bornholm, andre øer og mindre øer kan leveringen tage en ekstra arbejdsdag. I områder, hvor der kun leveres på bestemte dage af ugen, kan leveringstiden være længere
Kan jeg hente mine varer på jeres lager i Kalmar?Det går desværre ikke at hente en bestilling i Kalmar. Årsagen er at det ikke er omkostningseffektivt. Vi har bortvalgt forretningslokaler og dyre indretninger for at kunne holde lave priser og hurtig levering til dig som kunde.
Hvad hvis produktet leveres defekt?Alle varer kontrolleres inden de sendes af sted. Trods det kan ulykken være ude. Kontakt os så snart som muligt, så sørger vi for at løse problemet så hurtigt vi kan, da du som kunde er det vigtigste, vi har.
Findes alle jeres produkter på lager for omgående leverance?90% af vores produkter findes på lager. Du ser altid på produktet om det findes på lager eller ikke. Vort lager opdateres i realtid.
Har du nogen spørgsmål?
Kontakt os via formularen nedenfor, så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.